Gata! ma plang…

Recunosc, mi-am facut acest blog sa imi vars naduful!

Si pe ce anume sa imi vars naduful daca nu pe: politica, slujba, cariera, bani (daca mai stiti categorii, le astept cu drag).

Hai sa incep cu cea mai draga mie. Cariera. Despre teatru…

Sunt nerabdatoare pentru ca astazi ma voi duce la teatru. La cea mai noua premiera de la Masca, un musical despre care chiar cred ca este foarte bun. Dupa ce ma intorc voi scrie cateva comentarii. Si am sa fac si o categorie separata intitulata Masca pentru ca acest Teatru o merita, in primul rand, si pentru ca aceasta colaborare a mea cu ei este de poveste… sau de povestit!

Oricum ar fi, pe online este cea mai activa institutie teatrala – poate nu cel mai updatat site, dar cu siguranta cel mai dinamic blog – pentru care ma inclin.

Masca inseamna ceva deosebit pentru mine care, chiar daca as vrea sa il descri nu pot caci se simte prea mult.

Si uite ca din una in alta nu m-am plans pana la urma!

Lasă un răspuns

