Ala care-si da singur like la posturi e un……

Image

Ala care-si da singur like la posturi e un......

Ca postezi numai muzica pe facebook e una. Ca iti mai scapa tampenii neinteresante, la fel, se intampla tutoror. Ca mai faci tu pe Aristotel, pana la urma, e wall-ul tau, pe care il poti denumi inclusiv Cioran…. dar ca dai like la propria postare, ei bine, acum nu mai ai nici o scuza!

Imi iubesc pana la isterie prietenii virtuali care, dupa ce posteaza ceva pe facebook, blog&co dau like propriei postari.

Pai nu tu ai postat beleaua? De ce ai postat-o? Ca iti displace? Nuuuuu… pentru ca ti-a atras atentia, pentru ca iti place, pentru ca este ceva ce te atrage. Si atunci, de ce mai simti nevoia sa ne si spui literal (in the facebook language) ca iti si place? Pai nu e pleonastic? Nu esti tu un narcisist mai mare decat toti narcisistii?

Nu esti tu un soi de cersator de like-uri? Nu asta este mesajul subliminal?

Si pentru ca in perioada asta ma vad cu ochii cu care ma urasc cel mai tare, ieri, dupa ce am scris pe blog, ce a facut mana mea drapta si dibace in acelasi timp? A dat like postarii de pe blog, desigur! In apararea mea pot spune ca nu am mai scris de ceva vreme aici si este greu sa navighez prin niste functionalitati pe care nu le-am mai testat de ceva vreme.

Asa ca incep cu… Hai ca primul like la propria-ti postare ti se iarta. Dar cum te numesti tu ala care, la fiecare elucubratie pe care o postezi pe wall sau pe blog ai si un like default din partea ta? Imi scapa termenul… e unul care isi satisface placerea (de a fi bagat in seama) singur… cum era, ca imi scapa…

Lasă un răspuns

